Marius Dragne - Xella

Marius Dragne

Marius Dragne si-a inceput cariera imediat dupa ce a terminat Facultatea de Marketing din cadrul Academiei de Studii Economice ca marketing assistant pentru Lasselsberger. Dupa ce a adunat doi ani experienta in cadrul firmei

Lasselsberger, a fost promovat ca brand manager, urmand ca apoi sa fie marketing manager. Marius Dragne s-a alaturat grupul Xella in anul 2009, ca manager de marketing pentru Romania, Ungaria si Bulgaria. Trei ani mai tarziu a fst promovat director de vanzari si marketing, iar in prezent Marius Dragne este directorul executiv in cadrul filialei din Romania a producatorului german de materiale de zidarie Xella.

 

Articole din presa:

 

Xella România are un nou CEO

Marius Dragne a fost numit în funcţia de CEO al filialei din România a producătorului german de materiale de zidărie Xella, cel mai mare jucător mondial pe piaţa de BCA.
Marius Dragne are o experienţă de peste şapte ani în piaţa de construcţii şi este cel mai tânăr CEO din piaţa de profil (33 de ani). Anterior acesta a ocupat funcţia de Sales and Marketing Director în cadrul aceleaşi companii. Numirea sa reflectă accentul pus de grupul german pe consolidarea activităţii din România, după investiţiile greenfield de 32 de milioane de euro în dezvoltarea unei fabrici locale.
Managerul lucrează în cadrul Xella România de patru ani, timp în care a făcut parte din echipa care a implementat la nivel local cea mai mare investiţie într-o fabrică de materiale de construcţii din ultimii 4 ani. Fabrica Xella de la Păuleşti este cea mai modernă unitate de producţie a BCA-ului, fiind practic singura fabrică edificată de la zero la nivel local în ultimele trei decenii.

"Grupul Xella crede în potenţialul pieţei locale, aşa cum o demonstrează şi decizia de a aloca fonduri substanţiale pentru dezvoltarea operaţiunilor în această regiune. Piaţa locală va reveni pe creştere şi vrem să fim pregătiţi pentru viitoarele oportunităţi şi să consolidăm din timp brandul YTONG, primul brand de materiale de zidărie din lume, lansat în 1929", declară Marius Dragne, CEO Xella România.
"Fondul locativ din România este unul foarte învechit. În Bucureşti, de exemplu, jumătate din blocuri au cel puţin 30 de ani. Aşadar, este o nevoie reală de renovare şi de realizarea unor intervenţii în vederea asigurării unor parametri optimi pentru beneficiari. De asemenea avantajele BCA-ului sunt din ce în ce mai căutate de dezvoltatorii atenţi la termoizolarea din faza de zidărie, la certificări şi la timpul de execuţie", adaugă Dragne.

BusinessMagazine - 2013

 

 

Piaţa de BCA continuă să scadă, în ciuda livrărilor în creştere de apartamente din prima parte a anului

Piaţa de BCA continuă să sufere din cauza numărului redus de proiecte imobiliare noi, în ciuda faptului că datele de la Statistică din T1 au indicat o creştere substanţială a livrărilor de apartamente. La semestru, unul dintre principalele resorturi de susţinere a vânzărilor a fost reprezentat de continuarea unor lucrări de construcţii începute în anii anteriori, existând şi jucători care afirmă că BCA-ul a ajuns să fie utilizat în mai mare măsură pentru proiecte de reparaţii şi construcţii anexe decât pentru construcţii noi, scrie revista Business Construct.
Marius Marin, CEO-ul grupului Macon, apreciază că absenţa unei strategii guvernamentale clare în sectorul construcţiilor, absorbţia deficitară a banilor europeni şi lipsa investiţiilor private au condus la o evoluţie descendentă a sectorului materialelor de zidărie din România şi estimează că în primele şase luni piaţa a scăzut cu cel puţin 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.

ZiarulFinanciar - 2013

 

 

Afacerile Xella au crescut cu 27% anul trecut, până la circa 9 milioane euro

Afacerile filialei din România a producătorului german de BCA Xella au crescut cu 27% anul trecut, până la aproximativ 9 milioane euro, nivel la care s-ar putea menţine şi în 2013, au anunţat miercuri reprezentanţii Xella Ro.
„Ne dorim o creştere şi în acest an, dar este greu de avansat o cifră, pentru că în prezent nu există suficientă vizibilitate pe piaţă. Ne propunem să fim cel puţin la nivelul lui 2012", a declarat Marius Dragne, CEO al Xella Ro.
Grupul german a deschis în anul 2010 la Ploieşti o unitate de producţie de BCA, în urma unei investiţii de 32 milioane euro. Grupul german este specializat în trei divizii (materiale de construcţii, pentru placări şi materiii prime) şi a încheiat anul trecut cu afaceri de 1,3 miliarde euro.

ZiarulFinanciar - 2013

 

 

Marius Dragne, Xella: Traversăm o perioadă dificilă, dar rămânem optimişti cu privire la viitorul construcţiilor în România

Cu o investiţie de 32 mil. euro finalizată în 2010 într-o fabrică de BCA care produce la două treimi din capacitate, nemţii de la Xella au doar varianta creşterii: volumele vândute în acest an ar trebui să fie mai mari cu circa 7-10%, pe o piaţă care în cel mai optimist scenariu va stagna anul acesta. Revista Business Construct a încercat să afle de la Marius Dragne, directorul comercial al Xella Ro, ce strategie are grupul german pentru a depăşi ritmul de creştere al pieţei.

Xella Ro, divizia locală a grupului german producător de beton celular autoclavizat (BCA) Xella, care activează pe piaţa locală prin brandul Ytong, a vândut anul trecut circa 200.000 de metri cubi de BCA şi şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere a volumului livrat de circa 7-10%.
"Un trend pozitiv observăm în ponderea vânzărilor de produse Ytong către segmentul de case multifamiliale. Sigur, volumul nu poate fi comparat cu perioada de boom, însă mergem în direcţia cea bună", afirmă Marius Dragne, directorul comercial al Xella Ro, pentru revista Business Construct. Deşi începutul anului a fost unul dificil pentru industria în care activează compania, ulterior piaţa s-a deblocat datorită reluării unor proiecte.
"Începutul de an 2012 a fost unul foarte dificil, în primul rând ca urmare a condiţiilor meteo nefavorabile, care s-au adăugat peste sezonalitatea construcţiilor şi recesiunea economică. Astfel, la început de an multe dintre proiectele care se aflau în fază de execuţie au fost oprite în principal din cauza vremii nefavorabile", spune Dragne.
Ulterior, pe măsură ce vremea s-a îndreptat, proiectele existente au fost reluate şi, mai important, au început să apară proiecte noi, fapt ce a reprezentat o adevărată gură de oxigen pentru întreaga industrie. "Pe lângă acestea rămân totuşi marile provocări pe care le avem în ultimii ani legate de cererea scăzută de materiale de construcţii, focusul pe preţ în detrimentul calităţii, creşterile de preţ la materii prime şi energie, nivelul extrem de scăzut al creditărilor", afirmă Dragne.
Reprezentantul Xella adaugă că războiul preţurilor continuă în sectorul în care compania activează, în condiţiile în care există diferenţe mari între oferta existentă pe piaţă şi cererea de materiale de zidărie, iar mulţi consumatori intră în capacana "preţului cel mai mic", fără a ţine seama de calitatea produselor. "Indiferent de nevoile pe care consumatorul român le are, este important să se aibă în vedere eficienţa construcţiei, durabilitatea şi performanţa energetică a acesteia", explică Dragne.
Fabrică în plină criză
Xella Ro a inaugurat în urmă cu doi ani o fabrică cu o capacitate de producţie de 350-400.000 de metri cubi de BCA pe an la Păuleşti, judeţul Prahova, în urma unei investiţii de circa 32 de milioane de euro. Anul trecut fabrica a lucrat la o capacitate de 60-65%. Deşi unitatea de producţie din Prahova realizează BCA în special pentru piaţa locală, compania realizează şi exporturi către Republica Moldova, circa 5-7% din producţia de anul acesta urmând să meargă către această ţară.
De ce au ales nemţii de la Xella să ridice de la zero o fabrică în România tocmai în plină recesiune, când cea mai mare parte a investiţiilor, fie în construcţii, fie în alte domenii, au fost stopate?
"Şi acum, ca şi atunci, credem în potenţialul pieţei şi în nevoia consumatorului român de a avea acces la produse moderne şi eficiente energetic. Suntem conştienţi că traversăm o perioadă dificilă, dar rămânem optimişti cu privire la viitorul construcţiilor în România", afirmă reprezentantul companiei germane.
Cu toate acestea, Dragne consideră că cel puţin până acum semnalele cu privire la evoluţia con­strucţiilor de case sau de proiecte rezidenţiale sunt de cele mai multe ori contradictorii şi nu întotdeauna pozitive.
"Estimările noastre, bazate pe dezvoltarea de până acum şi pornind de la datele oficiale pe care le avem de la Institutul Naţional de Statistică ne arată că piaţa este încă la un nivel scăzut", spune Dragne.
Primele şapte luni ale acestui an au adus o scădere de circa 3% a numărului de autorizaţii de construire pentru clădiri rezidenţiale, arată datele de la Statistică. "În primul semestru din 2012 au fost finalizate aproximativ 16.000 de locuinţe, în scădere cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Astfel, oamenii sunt încă rezervaţi (în a începe noi construcţii - n.red.)".
Chiar şi aşa, pe un ton optimist, repre­zentantul Xella consideră că, per ansamblu, anul 2012 va aduce o stabilizare a pieţei construcţiilor, cu condiţia ca derapajele eco­nomice să fie evitate.
În ciuda faptului că piaţa construcţiilor nu va mai avea parte de scăderi puternice, Dragne avertizează că în următoarea perioadă ar putea apărea o nouă provocare în acest sector, în contextul în care cel puţin preţurile mate­rialelor de zidărie ar urma să înregistreze o creştere, pe fondul unor costuri mai mari cu materiile prime şi energia.
Compania nu a oferit informaţii detaliate privind evoluţia cifrei de afaceri în primele şase luni ale acestui an, însă Dragne spune că Xella Ro a înregistrat un avans comparativ cu aceeaşi perioadă a anului. "Cel mai probabil vom termina 2012 cu un avans faţă de anul 2011", afirmă Dragne.
Compania a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de circa 31 de milioane de lei (circa 7,3 milioane de euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor, iar în prima parte a anului estima că va consemna o creştere de 5-10% a vânzărilor în valoare în 2012 comparativ cu anul precedent.
Piaţă de 1,9 mil. metri cubi
Piaţa de BCA s-a ridicat anul trecut la circa 1,9 milioane de metri cubi, potrivit estimărilor anterioare ale Xella, iar în cel mai optimist scenariu va stagna anul acesta la un nivel similar celui din 2011.
Pe plan local, BCA-ul deţine o pondere de circa 50% din totalul pieţei de zidările, iar reprezentantul Xella spune că această cotă ar putea creşte în anii următori.
În ultimii ani, ponderea BCA şi a cărămizii în piaţa de zidărie a fluctuat permanent, cele două produse împărţindu-şi prima poziţie în topul preferinţelor constructorilor. În mare însă, valoarea celor două este aproape egală.

ZiarulFinanciar - 2012

 

 

Producătorul de BCA Xella speră să-şi crească afacerile cu 5-10% anul acesta

Xella Ro, divizia locală a grupului german producător de BCA Xella, estimează pentru anul acesta o cifră de afaceri în creştere cu circa 5-10% faţă de anul anterior, când a înregistrat un business de circa 31 de milioane de lei (7,3 milioane de euro).
"Avansul de anul acesta este bazat pe optimizarea şi extinderea portofoliului de produse, pe faptul că vrem să dezvoltăm zona de servicii şi lanţul de distribuţie", a declarat Marius Dragne, director de marketing şi vânzări al Xella Ro.
Piaţa de zidărie (BCA şi cărămidă) s-a ridicat anul trecut la circa 3,7 milioane de metri cubi, circa 51% fiind reprezentată de BCA şi restul de cărămizi, potrivit estimărilor companiei.
Compania activează pe piaţa locală prin brandul Ytong şi a inaugurat în urmă cu doi ani o fabrică la Păuleşti, judeţul Prahova, în urma unei investiţii de circa 32 de milioane de euro, cu o capacitate de producţie de 350-400.000 de metri cubi de BCA. Anul trecut fabrica a lucrat la o capacitate de 60-65%, potrivit lui Dragne.
Xella a avut anul trecut la nivel mondial afaceri de 1,3 miliarde de euro şi a vândut peste 7 milioane de metri cubi de produse Ytong.
Printre jucătorii de pe piaţa locală de BCA se mai numără Macon, Celco, Soceram sau Somaco.

ZiarulFinanciar - 2012

 

 

Producatorul de materiale de zidarie Xella il numeste CEO pe Marius Dragne

Producatorul german de materiale de zidarie Xella, cel mai mare jucator mondial de pe piata de BCA (beton celular autoclavizat), l-a numit pe Marius Dragne in functia de CEO al filialei din Romania.
IMWorld 2014, cel mai amplu eveniment B2B , 8-9 octombrie, Romexpo, Bucuresti
Anterior acesta a ocupat functia de sales and marketing director in cadrul aceleasi companii. Numirea sa reflecta accentul pus de grupul german pe consolidarea activitatii din Romania, dupa investitiile greenfield de 32 milioane euro in dezvoltarea unei fabrici locale.
Marius Dragne (foto) are o experienta de peste sapte ani in piata de constructii si este cel mai tanar CEO din piata de profil (33 de ani). Managerul lucreaza in cadrul Xella Romania de patru ani, timp in care a facut parte din echipa care a implementat la nivel local cea mai mare investitie intr-o fabrica de materiale de constructii din ultimii 4 ani. Fabrica Xella de la Paulesti este cea mai moderna unitate de productie a BCA-ului, fiind practic singura fabrica edificata de la zero la nivel local in ultimele trei decenii.
"Fondul locativ din Romania este unul foarte invechit. In Bucuresti, de exemplu, jumatate din blocuri au cel putin 30 de ani. Asadar, este o nevoie reala de renovare si de realizarea unor interventii in vederea asigurarii unor parametri optimi pentru beneficiari. De asemenea avantajele BCA-ului sunt din ce in ce mai cautate de dezvoltatorii atenti la termoizolarea din faza de zidarie, la certificari si la timpul de executie", a declarat Marius Dragne, CEO Xella Romania.
Xella este cel mai mare producator mondial de BCA. In prezent, in Romania compania are un portofoliu de sisteme complete de zidarie termoizolanta. Ytong este brandul de BCA din portofoliul companiei, acesta fiind produsul cel mai cunoscut la nivel mondial. Izolarea termica reprezinta tema cea mai arzatoare de pe agenda tarilor din Uniunea Europeana, ca urmare a faptului ca la nivelul continentului cele mai mare pierderi de energie sunt generate de spatiile de locuit.
Compania a inaugurat in 2010 una dintre cel mai moderne unitati de productie BCA din Romania cu o capacitate instalata de circa 400.000 de metri cubi. Xella este cel mai important jucator global de pe piata de materiale de zidarie si unul dintre investitorii importanti de origine germana din Romania, cu venituri anuale de peste 1,2 miliarde euro.

wall-street - 2013

 

 

Marius Dragne, Xella: Reducerea TVA la achizitia unui apartament nou ar stimula piata de constructii

Piata de constructii nu da semne de revenire nici in acest an, chiar daca Produsul Intern Brut a cunoscut o crestere semestriala de 1,7%, bancile, dar in special autoritatile statului neluand pana in acest moment o decizie concreta de stilmulare a consumului.
Pentru noul an școlar - Numai la Kaufland găsiți oferte, orare pentru lecții și rețete.
Marius Dragne (foto), CEO-ul Xella Romania, producator al brandului de BCA Ytong sustine ca o masura care ar putea aduce o crestere a pietei ar tine de reducerea TVA la achizitia unui apartament nou, sugerand ca si un program precum „Prima Casa" este binevenit, dar ca are nevoie de o strategie diferita.
„In piata de constructii nu sunt semne majore de revenire a consumului. Bancile si institutiile statului ar putea influenta in continuare pozitiv acest aspect prin adoptarea unor masuri concrete. Programul «Prima Casa» a fost unul foarte binevenit in sustinerea consumului de locuinte, dar este nevoie in continuare de o strategie in acest sens, de un set de masuri de sustinere a constructiei si achizitiei de locuinte noi, dincolo de programe punctuale, care fluctueaza si sunt ajustate anual. Reducerea TVA la achizitia unui apartament nou ar fi un exemplu care poate incuraja consumul si evolutia pietei de constructii noi. Consumul din piata imobiliara va influenta in mod direct consumul de materiale de constructii", a declarat pentru wall-street.ro – Dragne.
Seful Xella Romania, filiala locala a unuia dintre cei mai mari producatori de BCA (beton celular autoclavizat) din Europa sustine ca evolutia PIB a fost sustinuta de alte segmente economice care au performat bine in acest interval, subliniind ca industria constructiilor a fost la un nivel scazut.
„Cresterea economica din acest an va superioara celei din 2012. Pentru a avea cresteri economice sustenabile e nevoie ca si domeniul constructiilor sa intre pe o traiectorie ascendenta pentru ca sanatatea unei economii e determinata de evolutia fiecaruia din domeniile sale cheie. Per total, din punct de vedere economic, anul 2013 va fi mai bun decat 2012, dar fara diferente majore. Insa, pentru piata de constructii, ne asteptam intr-o varianta optimista la cel mult o stangnare fata de anul precedent", a completat seful Xella.
Marius Dragne apreciaza ca pana la finalul anului exista posibilitatea ca Produsul Intern Brut sa creasca cu peste 2%.

Miza pe un business in crestere cu 10%

Reprezentantii companiei se asteapta ca in acest an sa obtina afaceri in crestere cu 10%, la circa 10 milioane de euro.

„Ne-am propus un avans usor al afacerilor fata de anul anterior, iar parteneriatele semnate pana acum pot contribui la atingerea acestui deziderat. In acelasi timp, nu suntem una din companiile care sa alerge dupa cota de piata cu orice pret. Ne dorim o crestere sustenabila", a incheiat CEO-ul Xella Romania.
La nivelul anului trecut, Xella Romania a consemnat un rulaj in crestere cu 27%, raportand afaceri de circa 9 milioane de euro.
Piata de zidarie este in acest moment impartita intre BCA si caramida, unde betonul celular clavizat are o pondere mai insemnata.
Principalii concureti ai Xella (Ytong) pe piata BCA sunt Somaco Grup Prefabricate, Celco sau Prefab.

wall-street - 2013

 

 

PROFIL IT - Marius Dragne, Xella: Implementarea hologramelor va fi extrem de interesanta

Marius Dragne este director comercial in cadrul Xella Romania, distribuitor solutii BCA Ytong. Afla care sunt pasiunile acestuia in materie de gadgeturi, high-tech si internet.

1. Ce gadget aveti in buzunar, la indemana?
Marius Dragne: Telefonul este permanent la mine si la fel si Ipad-ul.
2. La ce varsta ati avut primul gadget din viata dvs?
Marius Dragne: Eu nu fac parte din generatia care a crescut cu gadget-uri. Copiii din ziua de astazi stau de mici pe internet, au telefoane mobile sau tablete.
Primul gadget a fost un telefon mobil, cumparat cu eforturi in primii ani de facultate. A fost un moment special.
3. Care este marca de telefoane mobile pe care o preferati?
Marius Dragne: Astazi port cu mine atat un iPhone cat si un Blackberry. Personal prefer Apple. Recunosc ca am apreciat intotdeauna filozofia lui Steve Jobs si la fel si produsele companiei, pentru ca tot timpul au reusit sa se pozitioneze intr-o piata extrem de fragmentata si unde marii titani nu lasau impresia ca pot fi atinsi.
4. Care este suma maxima pe ati plati-o pentru achizitionarea unui telefon mobil?
Marius Dragne: Cu siguranta nu ma aflu printre persoanele care ar plati sume foarte mari pentru un astfel de gadget. Dar nu exista o suma minima sau maxima, sunt interesat de utilitatea si aplicatiile oferite, iar daca este un cost rezonabil si mai ales justificat, sunt gata sa fac acest pas.
5. Ce caracteristici ar trebui sa aiba telefonul ideal?
Marius Dragne: O combinatie intre functiile oferite de iPhone si manevrabilitatea usoara a unui Blackberry.
6. Care a fost primul telefon mobil pe care l-ati utilizat?
Marius Dragne: A fost un telefon Nokia, dar nu imi mai aduc aminte ce model.
7. Ce va atrage la un notebook: performanta sau mobilitatea?
Marius Dragne: Performanta si mobilitatea, sau cel putin o medie intre aceste doua atribute. Avand in vedere stilul de viata si modelul de business in care activez ambele sunt extreme de importante.
8. Care este ultima achizitie pe care ati facut-o?
Marius Dragne: Mi-am achizitionat recent o consola Playstation.
9. Care sunt brandul si managerul favorit din IT? De ce?
Marius Dragne: Apreciez stilul inovator dezvoltat de Steve Jobs (foto), fiindca a fost un lider care s-a diferentiat puternic. A stabilit trenduri si a schimbat destine, reusind sa duca acest brand la un nivel extrem de inalt, intr-o perioada relativ scurta de timp si reusind de fiecare data sa inoveze, sa aduca un suflu nou.
10. Ce produs/gadget v-a dezamagit cel mai mult?
Marius Dragne: Nu am astfel de dezamagiri. Cred ca fiecare gadget ajunge intr-un moment in care este depasit de noua tehnologie. Important este ca acel brand sa inteleaga nevoia de schimbare, de inovare si de a aduce ceva nou de cate ori este nevoie.
11. Care considerati ca a fost/este cel mai inutil gadget pe care l-ai gasit la vanzare?
Marius Dragne: Cred ca nevoile oamenilor sunt diferite asa ca ce poate mie mi se pare inutil, altcuiva ii este foarte folositor. Este subiectiv, tine de stilul de viata al fiecaruia.
12. Care este ultima achizitie facuta online? Preferati cumpararea de pe internet sau din magazin. De ce?
Marius Dragne: Un mic gadget pentru iPhone-ul meu, "Pocket projector" utilizat pentru a rula video, prezentari sau filme. Ambele variante sunt preferate, cumpararea online este mai simpla, dar vizitele in magazinele de specialitate continua sa fie pe primul loc. Cu toate astea se vad deja semnele puterii online-ului, asa ca viitorul in shopping va fi cu siguranta in online.
13. Ce gen de site-uri accesati frecvent? Care este site-ul dvs. favorit?
Marius Dragne: De obicei citesc site-urile de stiri si de business. In general imi place sa fiu la curent cu noutatile zilnice, iar zona de online mi se pare cel mai eficient si simplu mod de a face acest lucru.
14. In ce mod va influenteaza internetul?
Marius Dragne: Internetul este una din marile inovatii ale lumii moderne, astazi parte din cotidian - din viata profesionala si bineinteles din cea personala, un instrument fara de care pare dificil sa ne desfasuram activitatea. In acelasi timp o sursa de informatii extrem de diversificata si totodata o modalitate de comunicare foarte la indemana.
15. Cum ar fi o zi din viata dvs. daca nu ar exista internetul?
Marius Dragne: Este greu sa imi imaginez, dar probabil ca mult mai incarcata si nu la fel de eficienta.
16. Care este metoda de comunicare preferata?
Marius Dragne: Prefer discutiile personale, ori de cate ori timpul si activitatea imi perimit sa le am. Mi se pare ca sunt nuante pe care telefonic sau via email le transmitem mai greu. Cred ca intr-o vreme in care tehnologia are un cuvant important de spus si in care cu totii investim mult timp in cariera, este bine sa ne pastram latura umana.
17. Daca banii nu ar avea valoare, care ar fi gadgetul pe care vi-l doriti?
Marius Dragne: Nu sunt adeptul luxului si al extravagantelor asa ca nu exista in acest moment un gadget anume pe care sa mi-l doresc. Sunt un om practic si pragmatic asa ca daca am nevoie de ceva cumpar si in acelasi timp nu cumpar lucruri pe care stiu ca nu le folosesc.
18. Pana unde considerati ca va merge inovatia in domeniul IT? Ce gadget, care nu exista pe piata, ati crea astazi?
Marius Dragne: Probabil ca foarte departe, pentru ca lumea evolueaza astazi intr-un ritm nebun. Implementarea hologramelor cred ca va fi un lucru extrem de interesant. In acelasi timp, pastrez o nostalgie pentru lucrurile simple si mi-as dori ca aceasta evolutie tehnologica sa nu afecteze atat de mult mediul in care traim, pentru ca placerile traditionale si modul simplu de viata au farmecul lor si e mare pacat sa dispara.

wall-street - 2012

 

 

Marius Dragne, Xella Romania: Vad o finala intre Brazilia si o tara europeana

Marius Dragne (foto), CEO-ul Xella Romania, unul dintre cei mai mari producatori de solutii de BCA cu activitate pe plan local, isi doreste foarte mult sa vada o finala Germania – Brazilia la editia din acest an a Campionatului Mondial de Fotbal. "Echipa mea preferata este Brazilia. Au o sansa foarte importanta. Sunt acasa, vor avea presiune, dar stau bine in teren. Ii vad foarte puternici pe cei de la Uruguay. Mi-as dori sa castige Brazilia, iar simpatia pentru echipa o am de multi ani, mai ales la turneele mondiale. Si Germania are o sansa foarte mare, insa totul depinde de grupe. Germania nu are o grupa complicata. As vrea sa vad o finala Germania – Brazilia, sau cu o echipa europeana si Brazilia", a declarat managerul din constructii.
Intrebat de problema diferentei de fus orar, meciurile urmand sa se desfasoare noaptea tarziu in Romania, seful Xella Romania a ararat ca sunt diferente destul de mari, iar meciuri importante se vor juca dupa miezul noptii. "Daca meciul va incepe la ora 11 atunci este bine. Exista meciuri care incep dupa miezul noptii, iar acest lucru va fi un inconvenient, mai ales in timpul saptamanii. (...) Voi urmari Campionatul Mondial impreuna cu prietenii, in Bucuresti. Exista cateva localuri in Capitala, iar noi am ochit deja o locatie cu multe televizoare. Vom fi nevoiti sa facem rezervare. Marea lor majoritate le vom vedea acasa. In weekend,insa, impreuna cu prietenii vom merge intr-un pub", a declarat Marius Dragne, care a subliniat ca printre prietenii sai se afla si cateva persoane care vor pleca sa vada meciurile in Brazilia. "Va fi un feedback live, in timp real.O sa avem si perspectiva u vazuta la un Mondial in Brazilia", a mai aratat managerul roman.

wall-street - 2014

 

 

Marius Dragne, Xella: Traversam o perioada dificila, dar ramanem optimisti cu privire la viitorul constructiilor in Romania

Cu o investitie de 32 mil. euro finalizata in 2010 intr-o fabrica de BCA care produce la doua treimi din capacitate, nemtii de la Xella au doar varianta cresterii: volumele vandute in acest an ar trebui sa fie mai mari cu circa 7-10%, pe o piata care in cel mai optimist scenariu va stagna anul acesta.

"Inceputul de an 2012 a fost unul foarte dificil, in primul rand ca urmare a conditiilor meteo nefavorabile, care s-au adaugat peste sezonalitatea constructiilor si recesiunea economica. Astfel, la inceput de an multe dintre proiectele care se aflau in faza de executie au fost oprite in principal din cauza vremii nefavorabile", spune Dragne.
Ulterior, pe masura ce vremea s-a indreptat, proiectele existente au fost reluate si, mai important, au inceput sa apara proiecte noi, fapt ce a reprezentat o adevarata gura de oxigen pentru intreaga industrie.

moneystreet.ro