Alexandru Leondari - Eureko

Alexandru Leondari

Alexandru Leondari a terminat Facultatea de Medicina si Farmacie din Bucuresti, dar a ales sa-si continue cariera in domeniul asigurarilor. Dupa ce si-a inceput cariera ca asistent medical la Spitalul de Urgenta pentru Copii "Grigore

Alexandrescu" din Bucuresti, unde a lucrat timp de noua ani. El a continuat ca repetrezentativ medical pentru Sante International, iar apoi ca brand manager. In anul 1997, Alexandri Leondari a plecat ca director general pentru Aventis Pasteur in Romania. In prezent el este director general adjunct si director de operatiuni pentru Eureko Romania.

 

Articole din presa:

 

Leondari devine noul director de distributie al Aviva

Alexandru Leondari este noul director de distributie al Aviva Group Romania, care detine pe piata locala o companie de asigurari, un administrator de pensii si o societate de administrare a investitiilor.

Leondari va fi responsabil cu coordonarea activitatii de vanzari, bank assurance si parteneriate, precum si cu implementarea strategiei de distributie a companiei.

O parte din aceste functii erau indeplinite anterior de Corina Cucoli, care a fost recrutata recent de grupul austriac Uniqa pe postul de manager regional.

Leondari a mai fost country manager la Aventis Pasteur, national open care manager la Pfizer si manager al departamentului de vanzari la AIG Life, unde s-a ocupat de formarea si dezvoltarea unei retele de distributie la nivel national si de incheierea parteneriatelor cu institutii financiare.

De la sfarsitul lui 2007 pana a fost numit manager in cadrul Aviva, Leondari a activat ca director general al centrului medical Diagnosis.

ZiarulFinanciar - 2008

 

 

Aviva are un nou director de distributie

Alexandru Leondari (foto) este noul director de distributie al Aviva Group Romania, care detine pe piata locala o companie de asigurari, un administrator de pensii si o societate de administrare a investitiilor. Leondari, 46 de ani, va fi responsabil cu coordonarea activitatii de vanzari, bancassurance si parteneriate, precum si cu implementarea strategiei de distributie a companiei. O parte din aceste functii erau indeplinite anterior de Corina Cucoli, care a fost recrutata recent de grupul austriac Uniqa pe postul de manager regional. Leondari a mai fost country manager la Aventis Pasteur, national open care manager la Pfizer si manager al departamentului de vanzari la AIG Life, unde s-a ocupat de formarea si dezvoltarea unei retele de distributie la nivel national si de incheierea parteneriatelor cu institutii financiare. De la sfarsitul lui 2007 pana cand a fost numit manager in cadrul Aviva, Leondari a activat ca director general al centrului medical Diagnosis.

ZiarulFinanciar - 2008

 

 

Leondari, Eureko: Licentierea, un filtru pentru agentii de asigurari. Dispar vanzatorii de la colt

Numarul de agenti de vanzari din piata de asigurari se va reduce, insa cei care vor ramane vor fi natural impinsi spre o performanta mai buna si astfel castigurile lor vor creste. Vor fi mai putini agenti, dar piata ramane aceeasi, afirma Alexandru Leondari (foto), director comercial in cadrul Eureko Asigurari.
O excursie pentru tine, noi lucruri de descoperit pentru cel mic. Ia-ti vacanta pe care o meriti.
Wall-Street.ro: Cum este afectata piata, in opinia dumneavoastra, de normele privind licentierea agentilor de vanzari din asigurari?
Alexandru Leondari: Licentierea agentilor de asigurari reprezinta un pas necesar pentru maturizarea acestei piete, in conditiile in care ofera clientilor un plus de incredere. De altfel, toti consultantii existenti in acest moment in fortele de vanzari trebuie sa treaca prin acest proces de calificare profesionala continua, pentru a putea vinde in continuare asigurari.
Comparativ cu prima varianta de norma emisa de CSA privind procesul de licentiere a agentilor, au fost realizate o serie de imbunatatiri, in urma propunerilor inaintate Comisiei de catre companiile de asigurari, prin intermediul UNSAR. De exemplu, se va sustine un singur examen pentru ambele tipuri de asigurari, de viata si generale, in contextul in care pana acum erau prevazute doua licentieri separate. In schimb, a fost decalat termenul de licentiere obligatorie, sau asa-zisa calificare profesionala continua a celor existenti in acest moment.
Astfel, agentii cu initiala numelui de la A la G trebuie sa termine pana la 31 decembrie 2012, apoi de la H la M pana la sfarsitul lui martie s.a.m.d., incat pana la octombrie 2013 toti cei care sunt deja in sistem sa se licentieze. Initial termenul limita a fost 2013 pentru toata lumea. Si pentru cei care vor sa intre in sistem s-a schimbat metodologia. Acestia nu vor mai sustine doua examene, ci doar unul. De asemenea, odata intrat in sistem, licentierea se va realiza periodic la trei ani de zile.
Cert este ca numarul de agenti cu activitate in piata de asigurari se va micsora, insa cei care vor ramane vor fi natural impinsi spre o performanta mai buna si castigurile lor vor creste. Conform datelor de la IMA sunt peste 260.000 de agenti cu cod RAF, codul pe care ti-l da CSA-ul in momentul in care te autorizezi. Probabil ca nu vor mai ramane la fel de multi si ma refer inclusiv la cei care vand, de exemplu, RCA-uri, la colt de strada. Acesti oameni nu se vor duce sa se licentieze. La fel se va intampla si cu segmentul asigurarilor de viata, deoarece sunt si aici oameni in varsta care nu sunt familiarizati cu sistemul de e-learning, de exemplu, sau care nu mai pot sustine un examen.
WS.ro: Se va ajunge astfel la o profesionalizare a pietei?

Alexandru Leondari: In proportie de 100%, in aceasta directie ne indreptam. Raman mai putini agenti, dar piata este aceeasi si astfel, in mod automat, si numarul de clienti potentiali pentru fiecare agent licentiat va creste. Acest lucru este cu atat mai important, cu cat, odata cu schimbarea Codului Fiscal, noi asiguratorii suntem obligati sa retinem la sursa pentru fiecare agent taxe si contributii sociale echivalente unui salariu minim, de 700 de lei, deoarece le platim comisioanele.
Daca un agent castiga mai putin de 700 de lei pe luna si, suplimentar, trebuie sa dea un examen care-l costa cateva sute de lei, atunci merita sa mai investeasca si in licentiere? In aceste conditii el are doua variante: ori iese din business, ori castiga atat de mult incat isi poate achita si taxele si calitatea de agent de asigurari devine o meserie pentru el. De aceea, spun ca ne indreptam catre o profesionalizare a pietei. De exemplu, la un numar de 5 polite de asigurare de viata de la Eureko, un consultant poate obtine un castig de 3.000 de lei.
WS.ro: Companiile nu sunt ingrijorate ca numarul de agenti s-ar putea reduce dramatic?
Alexandru Leondari: In acest moment nu exista o linie comuna in piata. Fiecare companie incearca sa-si defineasca sau sa-si gaseasca strategia, inclusiv noi, astfel incat sa ajutam agentii. Dar, acest lucru nu poate fi realizat decat pe baza unui clasament de performanta. Celor care au cele mai bune rezultate le putem returna o parte din bani, sau suporta o parte din costuri, pe baza productivitatii. Bineinteles, o parte dintre agenti vor suporta singuri din buzunar aceste cheltuieli. Cert este ca n-am ajuns insa la o decizie finala, in special, deoarece aceasta licentiere este realizata in nume propriu. Agentul respectiv dupa ce s-a licentiat ar putea lucra a doua zi la orice alta companie din piata.
WS.ro: Este piata de asigurari de viata dependenta de creditarea din sectorul bancar? Din graficul cresterii pietei de asigurari de viata si pe ritmul creditarii reiese un trend similar.
Alexandru Leondari: In mod cert o mare parte a business-ului asiguratorilor venea din aceasta directie, insa nu putem spune ca piata este total dependenta pentru ca in anii trecuti cand creditarea scadea dramatic sau in unele momente daca ne amintim bine se blocase, piata asigurarilor de viata raporta cresteri. Mici, ce-i drept, dar erau cresteri. De altfel, si pentru anul acesta asteptam o crestere a pietei asigurarilor de viata de circa 5%.
Cred, de asemenea, ca piata a fost influentata in mod pozitiv de cresterea gradului de constientizare a populatiei si a increderii in produsele de asigurare. Acest lucru nu ramane neobservat, iar mecanismul a functionat si functioneaza. A dezvoltat mentalitatea si intelegerea oamenilor in ceea ce priveste produsul de asigurare.
WS.ro: Atunci, sa ne asteptam la un an cu o evolutie forte pentru asigurarile de viata? Poate si in contextul unor facilitati acordate de stat privind deductibilitatea?
Alexandru Leondari: Si anul acesta este unul dificil, cu multe provocari privind prin prisma economiei. Cred totusi ca piata asigurarilor de viata va creste cu circa 5%, in timp ce piata asigurarilor private de sanatate va cunoaste probabil o crestere de doua cifre insa sa nu uitam, ca plecam de la o baza mica. Referitor la evolutia Eureko pe segmentul asigurarilor de sanatate estimez un avans de 15-20%, fara a lua in calcul influenta unei eventuale reforme.
Deductibilitatea, insa, este lucrul pe care asiguratorii si-l doresc de ani de zile si dorim sa fie deductibilitate totala, pentru asigurarile de viata. Este foarte importanta si pentru stat si oameni si pentru toata Romania. Cu toate acestea, daca ar exista deductibilitate, nu cred ca imediat va exploda segmentul asigurarilor de viata, dar va influenta in mod treptat cresterea primelor.
Masurile fiscale sunt importante si au fost un factor decisiv in dezvoltarea tuturor pietelor, insa nu putem sa ne bazam doar pe acestea, ci si pe veniturile populatiei, care asa cum v-am spus au scazut in ultimii ani si apoi mai este vorba si despre educatia financiara, unde mai avem multi pasi de facut inainte in Romania. Din pacate, romanii nu au o cultura a asigurarii si o mare parte din aceasta problema trebuie sa o rezolvam noi, asiguratorii prin agenti si consultanti bine instruiti care sa-i explice clientului ce inseamna o asigurare, de ce are nevoie de ea si mai departe care este exact produsul de care are nevoie. Dar este un proces de durata, sunt necesare decade pentru rezultate surprinzatoare, insa s-au facut eforturi la nivel de piata. Fiecare asigurator lucreaza la aceste aspecte, iar noi, de exemplu, investim anual zeci de mii de euro in instruirea personalului nostru de vanzari.
Pot afirma ca potential exista pentru asigurarile de viata. Studiile arata ca un roman plateste aproximativ 20 de euro pe an pentru asigurarile de viata, comparativ cu aproape 400 de euro in tari precum Ungaria si merg pana la 1.000 de euro in tarile vestice. In plus, 0,3% din salariul mediu brut lunar este alocat asigurarilor de viata in Romania, comparativ cu alte tari din regiune, unde se aloca in medie 2%. Astfel, daca un polonez aloca pana la 17,2 euro, un roman aloca cel mult 1,5 euro.

wall-street - 2012

 

 

De vorba cu Alexandru Leondari, Eureko: Despre medicina, asigurari si capitala muzicii clasice

Biroul lui Alexandru Leondari, director comercial in cadrul Eureko Asigurari, se afla la etajul sase al cladirii Olympia Tower, din Bulevardul Decebal din Capitala. Ne intampina jovial, de cum am ajuns la etaj, invitandu-ne in biroul sau. Amenajat in stil modern si spatios, biroul nu surprinde prin obiecte extravagante, ci observam, la o prima vedere, lucruri familiare si specifice personalitatii managerului.
Editiile speciale CR-V sunt aici. Oferta Limitata. Nu rata!
"Cel mai important obiect din biroul meu este poza baiatului meu. Am si un ceas langa, pentru ca este important si imi place sa ma incadrez in timp, atunci cand am intalniri. Am si la mana un ceas, dar sunt o persoana meticuloasa si imi place sa-mi organizez timpul disponibil cu foarte mare atentie, pe baza unui program foarte clar", spune Alexandru Leondari (foto).
Deasupra vitrinei observam si un premiu, destul de impunator, despre care Leondari ne povesteste ca a fost castigat pentru polita de asigurare de viata Flexinvest la Gala Premiilor Pietei Asigurarilor, organizata de Revista PRIMM. Mai jos se afla si doua diplome, acordate companiei pentru investitiile facute in Romania si un calendar pe care obisnuieste sa isi noteze lucrurile importante. "Acestea sunt obiectele care ma repezinta cel mai mult", ne spune managerul Eureko.
Dimineata, prima sursa de stiri este Wall-Street.ro

Medic de profesie, Alexandru Leondari a lucrat inca de dinainte de studentie in domeniul medical, perioada cand a capatat obisnuinta sa se trezeasca destul de devreme. "Sunt o persoana matinala si indiferent la cat adorm seara, ma trezesc la 6 - 6:30 dimineata cel tarziu. Sincer, mi-as dori sa dorm mai mult. Dar, am avantajul ca ajung devreme si la servici. La ora 8 - 8:30 sunt aici, printre primii". Nu uita, insa, niciodata, sa dea dimineata trezirea si celorlalti din casa. "Am un baietel de 9 ani care incepe scoala fix la ora 8. El din pacate nu este atat de matinal ca si mine si am grija de el. Apoi intervine sotia si cand toata lumea este pusa la punct plecam la servici, in general, impreuna".
Spune ca nu are timp de gimnastica dimineata si nu ar renunta niciodata la masina de servici pentru a se deplasa la birou. Povesteste insa ca s-a lasat de fumat acum mai bine de 13 ani si odata cu fumatul a renuntat si la cafea. "Nu sunt «coffee addicted». Poate numai ocazional, dar nu este un «must»".
Citeste presa numai la birou, desi dimineata, acasa, primul lucru pe care-l face este sa se uite repede pe telefonul Blackberry daca are ceva mesaje urgente. "Se mai intampla", ne spune el. "Dupa aceea ajung la birou si profit de perioada de libertate si acalmie sa-mi fac agenda cu ce intalniri am in ziua respectiva si ce pot sa mai planific. Imi rezolv e-mail-urile si dupa aceea citesc presa. De obicei, citesc stirile online si incep cu Wall-street.ro, in special la rubrica de finante-banci. Ma intereseaza mai putin politica si stirile generale".
Gadget-uri ? "Ma adaptez si le folosesc. Nu sunt insa un pasionat de tehnologie, dar pot spune ca ma intereseaza, deoarece acum catva timp, de exemplu, nici nu imi imaginam ca pe un telefon vom avea e-mail. Nevoia m-a invatat, a trebuit sa-l folosesc si am devenit, intr-un fel, dependent de e-mail-ul de pe telefon. Am si un Samsung Galaxy pe care-l tin pentru ca mai pot naviga pe Internet, daca vreau sa caut o stire. Functioneaza mai bine Samsung decat Blackberry", spune Leondari.
"Petrec in medie 10 ore la birou".

Intrebat despre activitatile zilnice de la birou, directorul comercial al Eureko Asigurari spune ca nu ajunge niciodata sa se planga de rutina, mereu fiind ceva nou de intreprins, fie ca este o intalnire sau o deplasare la agentiile din tara, ori un meeting pe linie de management cu alti directori din cadrul companiei olandeze. "Am cel putin o intalnire pe zi cu persoane din afara companiei si petrec in medie aproximativ zece ore la birou. Depinde insa de perioada si de chestiunile care sunt de rezolvat. Sunt perioade de raportari si perioade de intalniri ale board-ului, din care fac parte".
Ca director comercial, fiind responsabil in cadrul companiei cu managementul intregii echipe de distributie si vanzari, precum si a departamentelor de training, marketing si suport vanzari sau conceperea strategiei de dezvoltare pe fiecare canal de distributie / departament (agentie, banci, brokeri, corporate, training, marketing), programul sau de lucru, include deseori si deplasari in celelalte orase ale tarii. "Odata pe trimestru sunt prezent in toate agentiile Eureko (in numar de 30 n.r.). Plec si fac cateva turnee prin tara, o data catre est, o data catre vest, catre centru si vizitez toate agentiile si oamenii din structura respectiva. Dar, nu dintr-o singura excursie, pentru ca nu pot sa lipsesc de la servici, mai multe saptamani consecutive".
Incantat de Viena, capitala muzicii clasice

"Foarte mult imi place Viena. Este un oras in care am fost de multe ori, pentru ca inainte de lucra in asigurari multi ani am activat in industria farmaceutica. Atunci, deplasarile in strainatate erau extrem de frecvente, mai ales ca am lucrat intr-o companie al carei birou european era la Viena. Astfel, ma deplasam foarte des la viena, oras unde m-as intoarce ori de cate ori as putea", povesteste Leondari, intrebat despre zonele si orasele vizitate, in scop personal sau pentru servici.

Un alt loc unde i-ar face placere sa se reintoarca este orasul Barcelona. "Este un oras deosebit. Dar din pacate timpul nu ne permite. Eu obisnuiesc sa am un singur concediu pe an, iar cand plec cu familia, plec de obicei la mare in Turcia, in Antalya. Sunt incatat de conditiile deosebite pe care le ofera cei de acolo", spune Alexandru Leondari.
Seara, nu pleaca spre casa inainte de ora 19, unde isi petrece timpul alaturi de familie sau citind. "Cand ajung acasa dupa o zi istovitoare, casa este pentru mine o oaza de relaxare. Sunt oameni care se relaxeaza in parc, in aer liber. Pentru mine casa este un loc linistit, placut de relaxare unde sunt inconjurat de cei dragi". Insa, sambata si duminica prefera plimbarile cu bicicleta realizate impreuna cu baiatul sau. "Ieseam cand eram mai tanar, jucam fotbal cu vecinii, prietenii si colegii de scoala din cartier. Ani de zile am practicat acesat sport. Acum lucrurile s-au mai schimbat si prefer sa ies cu bicicleta, impreuna cu fiul meu".
"Citesc pentru a intelege ce se intampla in lume"

"O sa fiti surprinsi, dar sunt in continuare interesat de medicina si sunt la curent de tot ce este nou in domeniu. Odata ce termini o facultate si ai lucrat multi ani intr-un domeniu, nu poti sa te rupi dintr-o data. Citesc foarte mult sa fiu la curent, sa stiu ce se intampla. In ultima vreme am abordat si carti economice, pentru ca lumea se misca extrem de repede. Caut sa inteleg tot ce se intampla in mediul inconjurator, deoarece vedem ca lumea se schimba extrem de repede", afirma Leondari.
In opinia sa, anumite idei si concepte pe care le-am avut in trecut nu mai sunt valabile. "De exemplu, tulburarile economice care au avut loc anul trecut, cel putin pentru asigurari, au schimbat foarte mult piata. Pana la criza piata asigurarilor de viata incepuse sa se dezvolte foarte bine si oamenii sa devina constienti despre nevoia unei asigurari de viata. Dupa aparitia acelor tulburari, oamenii au inceput sa-si evalueze prioritatile dupa cu totul alta formula. Atunci au inceput sa dea la o parte anumtie lucruri care li se pareau lor a fi neimportante, spre a se indrepta spre ceea ce era important. Un lucru s-a constatat: s-au schimbat intre timp si produsele de asigurari si au inceput sa creasca produsele de protectie personala si protectie financiara, in detrimentul celor de investitii".

Cine este Alexandru Leondari?
Alexandru Leondari, in varsta de 49 de ani, este director comercial in cadrul Eureko Asigurari din Romania, din cu luna iunie a anului trecut, dupa ce, anterior, a ocupat pozitiile de director general adjunct si director de distributie la Aviva Asigurari de Viata, din iunie 2008, pana in mai 2011.
In cariera sa, a mai ocupat functii de conducere si in cadrul companiilor Centrul Medical Diagnosis, AIG Life Romania (actuala Alico), Pfizer HCP-SUA sau Aventis Pasteur.

wall-street - 2012

 

 

PROFIL IT - Alexandru Leondari, Eureko: Pentru multi, e-mailul este o "acoperire"

Alexandru Leondari detine functia de director general adjunct in cadrul filialei locale a grupului de asigurari Eureko. Aflati care sunt pasiunile sale in materie de gadgeturi si high-tech, dar si parerea acestuia despre utilitatea e-mailului in ziua de azi.

1. Ce gadget aveti in buzunar, la indemana?
Alexandru Leondari: Am doua smartphone-uri pe care le folosesc in paralel: un BlackBerry strict pentru business - e-mailuri si un Samsung Galaxy,pe care il folosesc in interes personal.

2. Primul gadget din viata dvs? La ce varsta?
Alexandru Leondari: Imi amintesc cu placere de primul ceas Casio primit la 17 ani, un ceas multifunctional cu calculator si o multime de alte functii, alarme, cronometre, joc si multe altele.

3. Care este ultima achizitie din IT?
Alexandru Leondari: De curand am achizitionat un monitor Samsung – cadou pentru baiatul meu.

4. Ce produs/gadget v-a dezamagit cel mai mult?
Alexandru Leondari: Acum ceva vreme a aparut pe piata un device asemanator unui calculator mic, destinat a traduce cuvinte in diferite limbi (o prima varianta a Google Translate intr-un dispozitiv separat). Erau total inutile si extrem de enervante, pentru ca traduceau doar cuvinte separate, nu fraze complete si mai mult, introducerea literelor era destul de greoaia si ecranul LCD foarte mic.

5. Care este suma maxima pe care ati plati-o pentru achizitionarea unui telefon mobil?
Alexandru Leondari: Nu m-am gandit la o suma maxima. Ma intereseaza functiile pe care le are si in functie de nevoile mele sa exprime corect raportul calitate pret.

6. Ce caracteristici ar trbui sa aiba telefonul ideal?
Alexandru Leondari: Pentru mine telefonul mobil trebuie sa indeplineasca functiile de baza in parametrii optimi - adica sa fie usor de folosit (meniu logic), sa receptioneze semnal maxim in orice loc din lume, sa aiba dispozitiv "hands free" si un sistem audio in perfecta stare de functionare - adica un difuzor care sa emita sunete clare si puternice.

7. Care a fost primul telefon mobil pe care l-ati utilizat?
Alexandru Leondari: Nokia "banana", nu mai stiu ce model era, dar imi amintesc si acum de el pentru ca am fost extrem de multumit. Ulterior am inteles ca a fost unul dintre cele mai reusite, reprezentative si longevive modele ale firmei Nokia.

8. Care este marca de telefoane mobile pe care o preferati?
Alexandru Leondari: Multa vreme am fost fan Nokia, dar datorita evolutiei si dezvoltarii ulterioare a pietei am ajuns sa folosesc intens BlackBerry-ul. Este un model creat special pentru business, adaptat nevoilor noastre de comunicare pe mail. Pentru uz personal imi plac foarte mult smartphone-urile Samsung.

9. Care sunt brandul si managerul favorit din IT?
Prefer brandul Samsung, iar ca manager reprezentativ din IT consider ca Steve Jobs va ramane Alexandru Leondari: un reper mult timp de acum inainte.

10. Care considerati ca a fost/este cel mai inutil gadget pe care l-ai gasit spre vanzare?
Alexandru Leondari: Mi-e foarte greu sa va spun, pentru ca nu am timpul necesar sa studiez prea mult tot ce este pe piata. Cand vreau sa achizitionez ceva ma duc tintit, stiu ce vreau si ma concentrez pe ceea ce imi doresc.

11. Daca banii nu ar avea valoare, care ar fi gadgetul pe care vi-l doriti?
Alexandru Leondari: O tableta performanta cu Android 4.

12. Ce gen de site-uri accesati frecvent? Care este site-ul dvs. favorit?
Alexandru Leondari: Site-urile de stiri, pe care le accesez in fiecare dimineata, inainte de inceperea programului zilnic. Imi place foarte mult wall-street.ro si ma uit si pe hotnews.ro – pe ambele le accesez zilnic in cautare de informatii noi.

13. Care este ultima achizitie facuta online?
Alexandru Leondari: Am achizitionat un Play Station 3 (foto), cadou pentru baiatul meu.

14. Ce reprezinta pentru dvs. internetul?
Alexandru Leondari: Este din ce in ce mai evident faptul ca internetul ne ocupa o mare parte din timp. Ne ajuta sa comunicam mai repede, mai simplu si de ce nu mai bine. Eu folosesc internetul ca mediu de informare, de comunicare si de business; petrec destul de mult pe internet si cu toate astea, sunt convins ca nu fac parte din categoria celor care depind 100% de internet. E clar insa ca internetul reprezinta viitorul spre care ne indreptam.

15. Cum ar fi o zi din viata dvs. daca nu ar exista internetul?
Alexandru Leondari: Nu am incercat aceasta experienta, dar sunt convins ca as simti un oarecare disconfort - sa nu pot verifica mailul sau sa citesc ultimele stiri. Probabil ca o zi as putea sa stau fara, dar mai mult nu cred..:)

16. Ce va atrage la un notebook: performanta sau mobilitatea?
Alexandru Leondari: Ambele, iar modelele noi ofera din plin aceste caracteristici.

17. Care este metoda de comunicare preferata?
Alexandru Leondari: Desi imi dau seama ca devin din ce in ce mai dependent de tehnologie ,sunt in continuare adeptul comunicarii directe, fata in fata. In acest mod se pot evita ambiguitatile si dublul inteles din fiecare cuvant. Din pacate insa, mailul are o pondere foarte mare in activitatile de zi cu zi. Cred ca multe mailuri ar putea fi evitate si am putea vorbi mai mult dar, comoditatea, usurinta in folosire, senzatia de "am trimis mailul si mi-am facut treaba" sunt mult mai puternice. Pentru unii mailul reprezinta si o "acoperire".

18. Pana unde considerati ca va merge inovatia in domeniul IT? Ce gadget, care nu exista pe piata, ati crea astazi?
Alexandru Leondari: Nu cred ca inovatia in acest domeniu are limite! Cred ca as crea un aparat de teleportare ca in Star Trek. Engage...!

wall-street - 2012

 

 

Eureko Asigurari are un nou director comercial: Alexandru Leondari

Eureko Asigurari a anuntat luni numirea lui Alexandru Leondari (foto) in functia de director comercial al companiei. Acesta il inlocuieste, de la sfarsitul lunii iunie, pe Shaun Russell, care a ocupat aceasta pozitie din 2008 si al carui mandat de 3 ani se incheie la finele acestei luni.

Alexandru Leondari este absolvent al Universitatii de Medicina si Farmacie "Gr. T Popa" din Iasi. El are o vasta experienta in distributia de asigurari din Romania si in ultima perioada a lucrat pentru Aviva Group Romania in pozitia de director general adjunct si director de distributie.

Inainte de a veni in Romania, Shaun Russell a ocupat diferite pozitii de conducere, in cadrul Eureko, in Polonia, Slovacia si Bulgaria.

Eureko este un grup de asigurari nelistat la bursa, activ in alte 7 tari europene, in afara de tara de origine, Olanda. Obiectul principal de activitate este reprezentat de asigurari - generale, sanatate si protectia veniturilor - si serviciile legate de asigurari de viata si pensii administrate privat.

Grupul este prezent in Romania prin Eureko Asigurari si Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private.

Eureko Asigurari a inregistrat in primul trimestru al anului prime brute subscrise de 3,82 milioane de lei pe segmentul asigurarilor de sanatate, in crestere cu 48% fata de aceeasi perioada a anului trecut.

dailybusiness - 2011

 

 

Creştere de 25% la asigurările de sănătate

Piaţa de asigurări de sănătate ar putea creşte în 2013 cu 25%, la 22 milioane euro, după ce în anul trecut volumul primelor brute subscrise s-a ridicat la 17,6 milioane de euro, a declarat Alexandru Leondari, director adjunct Eureko, informează Agerpres. În 2011, valoarea totală a primelor brute subscrise a fost de 12,2 milioane de euro.
Leondari susţine că prima de asigurare variază foarte mult în funcţie de diverşi factori. Potrivit unei estimări bazate pe experienţa portofoliului Eureko, prima anuală medie la un produs cu acoperiri standard, pentru o persoană de 40 ani, este de circa 500 euro/an în cazul unei asigurări individuale şi de circa 325 euro/an în cazul uneia de grup. Leondari susţine că românii nu prea fac diferenţa dintre o asigurare de sănătate şi un abonament la o clinică privată

Puterea.ro - 2013